Anna Szewczyk, Właściciel
pracowników
branża
Łatwe kontrolowanie czasu pracy, nadgodzin, spóźnień oraz nieobecności.
Planowanie i układanie harmonogramu pracy dla pracowników nigdy nie było wygodniejsze i szybsze.
Elektroniczny obieg dokumentów i przejrzyste składanie podań.
Automatyzacja całego procesu tworzenia oraz zarządzania delegacjami w Twojej firmie.
Kompleksowa samoobsługa pracownicza.
Nasz 5 osobowy zespół pracowników loguje się poza biurem, co daje nam dokładny wymiar godzinowy dla potrzeb obliczania czasu pracy. Lokalizacja ułatwia sprawdzanie faktycznego miejsca pracy pracownika. inEwi można obsługiwać na wielu urządzeniach, telefonach, laptopach. Ponieważ papierowa lista obecności posiadała wiele wad, idealnym rozwiązaniem jest zastąpienie było wybranie inEwi i elektronicznych raportów.
Kiedy pojawiają się jakiekolwiek kwestie sporne z pracownikiem, dzięki inEwi możemy zweryfikować wszelkiego rodzaju niejasności. W interesie każdego pracodawcy leży, by posiadać udokumentowane godziny pracy, spóźnienia, czy wcześniejsze wyjścia pracownika. inEwi pomogło nam usestymatyzować pracę i kwestie rozliczeń z zespołem są teraz transparentne, bo każdy Pracownik ma również wgląd do swoich danych dotyczących przepracowanych godzin z pozycji aplikacji. Bez cienia wątpliwości inEwi ułatwiło w znaczym stopniu pracę naszego działu kadr!
Sprawdź jak nasze rozwiązanie pomaga przedsiębiorstwom z różnych branży.